Overblog
Edit post Seguir este blog Administration + Create my blog
2 marzo 2018 5 02 /03 /marzo /2018 14:08

Ahir dia 1 vaig fer una presentació del meu llibre Amlepse (també dels altres dos que tinc publicats, Semlepse i Adventícia) i va ser molt especial.

Enllaç directe dels meus llibres :  https://www.amazon.es/dp/B07983LHH4

No vam ser gaires, a la Llibreria La Impossible de Barcelona, però es va formar una atmosfera molt especial, molt íntima, agradable i familiar. 

Van venir coneguts i persones no conegudes, molt amables i tots preparats per fer-me mil preguntes interessants i boniques. Va ser la segona presentació que feia. Però no la última! En venen més aviat! 

El proper dia 16 de març en faré una tercera a Espai Jove Boca Nord, a les set de la tarda.

Compartir este post

Repost0

Comentarios

COMPRA AMLEPSE

 

AMLEPSE, ROBERT CASJUANA DASCA, Amlepse, amlepse llibre, amlepse libro
AMLEPSE, la meva primera novel·la publicada

 

 

 

...Hi ha moltes coses per sentir...

 

 

 

The Raven Boys, MAGGIE STIEFVATER

J.DICKER

"Dues coses donen sentit a la vida: els llibres i l'amor".

 

JOEL DICKER

 

I wonder

"I wonder how many times you've been had

And I wonder how many plans have gone bad

I wonder how many times you had sex

And I wonder do you know who'll be next

I wonder I wonder wonder I do"

 

Rodriguez

 

Un dels meus llibres preferits

...Hi ha tantes coses que es tornen boniques quan te les mires bé...

 

...Hi ha coses que és millor deixar enterrades i oblidades...

 

 

...Al cap i a la fi, fer-se gran és qüestió d'aprendre a mantenir-se en el bàndol dels que riuen...

 

...Si penses que hi haurà demà, s'esvaniran les teranyines i les penes....

 

 

Si no em desperto, LAUREN OLIVER

"EL AMOR ES LA DROGA DEFINITIVA"


 

 

 

BRYAN FERRY

Frases

...La joventud es una novia caprichosa. No sabemos entenderla ni valorarla hasta que se va con otro para no volver jamás...

 

 

Juventud de Homero


 

Marina, CARLOS RUIZ ZAFÓN